83.Ogłoszenie. To nie koniec.

Siedzę od godziny i próbuję naskrobać post. I ułożyć zmierzwione obolałe myśli. I rozbijam się jak jaja przepiórcze na Wielkanoc.

Szykują się zmiany. Pakują się, pojękują, ale pewnie między ciszą a ciszą (nocną) zajdą, pod wskazany adres meldunkowy.  Być może będzie to blog dla Cierpliwych, zmieni się częstotliwość pisania, być może zostanie on zahasłowany— nie wiem czy to dobre rozwiązanie(?). Nie wiem jeszcze nie zdecyduję,nie wiem jak długo by to trwało, ale będziesz chciał(a) dalej odwiedzać to miejsce proszę o kontakt. I to jest dobry moment, żeby wysłać mi feedback. Dziękuję za zaangażowanie, komentowanie (nie)zgadzanie się, dyskusję, czytanie i pisanie. Dzięki za obecność. Nie, to nie pożegnanie. Ściskam Cię serdecznie, i monitor tu nie stoi (ani nie leży na przeszkodzie).

Z pozdrowieniami:

12 Comments

    1. Nie, nie zwijam się z a s t a n a w i a m się nad założeniem kłódki na blog, ale to takie zastanawianie się, każda osoba, która będzie chciała będzie miała dostęp do bloga. Nic nie jest jeszcze przesądzone. Zapraszam rozgość się. Daj znać jak Ci tutaj jest. Witam i pozdrawiam,

      Polubienie

  1. to ja wysyłam ten, no, jakmutam.. z obcojęzyczna jakoś się zwał.. ten… fidbak! i jeszcze Ci zapakuję w kopertę bąbelkową, coby się nie zniszczył, ot co!:-)

    pozdrawiam serdecznie!

    Polubione przez 1 osoba

      1. a właśnie, dodam jeszcze, że jak zobaczyłam tytuł notki, to od razu zanucił mi się Poniedzielski – „Nie, to jeszcze nie koniec, jeszcze trochę pożyjesz..” 🙂

        Polubione przez 1 osoba

Zapraszam do dyskusji :):